Frivillige

Velkommen som frivillig under RAW AIR 2025

Frivillige

Velkommen som frivillig under RAW AIR 2025

Frivillige

Velkommen som frivillig under RAW AIR 2025

Vil du være med som frivillig?

Har DU lyst til å bli med og skape fantastiske idrettsøyeblikk under RAW AIR 14.-16. mars 2025? Vi ser etter deg som er positiv, utadvendt og glad i å jobbe sammen med andre.

Vi har et vidt spenn av oppgaver du kan jobbe med som frivillig.Her er det oppgaver som passer for alle, og vi trenger fremoverlente, positive og løsningsorienterte frivillige med på laget. Vi trenger deg! Er du med?

Følg linken under og søk/registrer deg som frivillig. Dette gjelder også om du har vært frivillig tidligere år hos oss. Om du lurer på noe ta kontakt med frivillig@vikersund.no

Vil du være med som frivillig?

Har DU lyst til å bli med og skape fantastiske idrettsøyeblikk under RAW AIR 14.-16. mars 2025? Vi ser etter deg som er positiv, utadvendt og glad i å jobbe sammen med andre.

Vi har et vidt spenn av oppgaver du kan jobbe med som frivillig.Her er det oppgaver som passer for alle, og vi trenger fremoverlente, positive og løsningsorienterte frivillige med på laget. Vi trenger deg! Er du med?

Følg linken under og søk/registrer deg som frivillig. Dette gjelder også om du har vært frivillig tidligere år hos oss. Om du lurer på noe ta kontakt med frivillig@vikersund.no

Vil du være med som frivillig?

Har DU lyst til å bli med og skape fantastiske idrettsøyeblikk under RAW AIR 14.-16. mars 2025? Vi ser etter deg som er positiv, utadvendt og glad i å jobbe sammen med andre.

Vi har et vidt spenn av oppgaver du kan jobbe med som frivillig.Her er det oppgaver som passer for alle, og vi trenger fremoverlente, positive og løsningsorienterte frivillige med på laget. Vi trenger deg! Er du med?

Følg linken under og søk/registrer deg som frivillig. Dette gjelder også om du har vært frivillig tidligere år hos oss. Om du lurer på noe ta kontakt med frivillig@vikersund.no

Registrering og akkreditering

Registrering: Når du ankommer anlegget må du registrere deg i frivilligservice, som er i fotballhallen.

Akkreditering: Alle frivillige må ha akkreditering. Du må være innregistrert i Rubic, vårt frivilligsystem for å få akkreditering.

Akkrediteringskontoret finner du på klubbhuset i Vikersund. Adresse: Idrettsveien 1, 3370 Vikersund

Åpningstider akkreditering:
Tirsdag 11. mars: 16.00 – 20.00
Onsdag 12. mars: 16.00 – 20.00
Torsdag 13. mars: 14.00 – 20.00
Fredag 14. mars: 08.00 – 18.00
Lørdag 15. mars: 08.00 – 16.00
Søndag 16. mars: 09.00 – 11.30 (Kun for Mini Raw Air)

SUB akkreditering:
Som i fjor vil det være mulig å hente ut akkrediteringen i SUB akkreditering, som vil ha base i Sparebank1 hallen (fotballhallen).

Du har tilgang til akkrediteringen din på telefonen, frem til du har fått hentet ut akkreditering.

Husk å oppdatere Rubic – app til nyeste versjon. (v.1.52.1948), dette ser du ved å trykke på sirkelen øverst til høyre og se på tallene som står helt nederst på dette bildet.

Åpningstidene for SUB akkrediteringen er:
Torsdag 13. mars 16.00 – 19.00
Fredag 14. mars 08.00 – 18.00
Lørdag 15. mars 08.00 – 18.00
Søndag 16. mars 08.00 – 18.00

Registrering og akkreditering

Registrering: Når du ankommer anlegget må du registrere deg i frivilligservice, som er i fotballhallen.

Akkreditering: Alle frivillige må ha akkreditering. Du må være innregistrert i Rubic, vårt frivilligsystem for å få akkreditering.

Akkrediteringskontoret finner du på klubbhuset i Vikersund. Adresse: Idrettsveien 1, 3370 Vikersund

Åpningstider akkreditering:
Tirsdag 11. mars: 16.00 – 20.00
Onsdag 12. mars: 16.00 – 20.00
Torsdag 13. mars: 14.00 – 20.00
Fredag 14. mars: 08.00 – 18.00
Lørdag 15. mars: 08.00 – 16.00
Søndag 16. mars: 09.00 – 11.30 (Kun for Mini Raw Air)

SUB akkreditering:
Som i fjor vil det være mulig å hente ut akkrediteringen i SUB akkreditering, som vil ha base i Sparebank1 hallen (fotballhallen).

Du har tilgang til akkrediteringen din på telefonen, frem til du har fått hentet ut akkreditering.

Husk å oppdatere Rubic – app til nyeste versjon. (v.1.52.1948), dette ser du ved å trykke på sirkelen øverst til høyre og se på tallene som står helt nederst på dette bildet.

Åpningstidene for SUB akkrediteringen er:
Torsdag 13. mars 16.00 – 19.00
Fredag 14. mars 08.00 – 18.00
Lørdag 15. mars 08.00 – 18.00
Søndag 16. mars 08.00 – 18.00

Registrering og akkreditering

Registrering: Når du ankommer anlegget må du registrere deg i frivilligservice, som er i fotballhallen.

Akkreditering: Alle frivillige må ha akkreditering. Du må være innregistrert i Rubic, vårt frivilligsystem for å få akkreditering.

Akkrediteringskontoret finner du på klubbhuset i Vikersund. Adresse: Idrettsveien 1, 3370 Vikersund

Åpningstider akkreditering:
Tirsdag 11. mars: 16.00 – 20.00
Onsdag 12. mars: 16.00 – 20.00
Torsdag 13. mars: 14.00 – 20.00
Fredag 14. mars: 08.00 – 18.00
Lørdag 15. mars: 08.00 – 16.00
Søndag 16. mars: 09.00 – 11.30 (Kun for Mini Raw Air)

SUB akkreditering:
Som i fjor vil det være mulig å hente ut akkrediteringen i SUB akkreditering, som vil ha base i Sparebank1 hallen (fotballhallen).

Du har tilgang til akkrediteringen din på telefonen, frem til du har fått hentet ut akkreditering.

Husk å oppdatere Rubic – app til nyeste versjon. (v.1.52.1948), dette ser du ved å trykke på sirkelen øverst til høyre og se på tallene som står helt nederst på dette bildet.

Åpningstidene for SUB akkrediteringen er:
Torsdag 13. mars 16.00 – 19.00
Fredag 14. mars 08.00 – 18.00
Lørdag 15. mars 08.00 – 18.00
Søndag 16. mars 08.00 – 18.00

Frivilligservice – Sparebank 1 Fotballhallen

Åpningstid torsdag – søndag  08:00-18:00

Her skal du registrere deg når du ankommer anlegget. Det vil også være personer som kan hjelpe deg om du har spørsmål om jobben du skal gjøre. Det blir i år også servert vaffel og kaffe/te/saft på morgen/formiddag, og varmmat fra lunsj.

I 2025 blir frivillingservice i Sparebank 1 Fotballhallen blir det et eget område på ca. 200 m2 hvor det er møblert med bord og stoler, inngang blir på nordsiden av fotballhallen. I tillegg blir det servert mat i Ragnhildbua for de som jobber øverst i anlegget.

Vi håper dette skal være et sosialt treffsted hvor vi kan treffes på tvers av seksjonene. Du må ha gyldig akkreditering for den dagen du henter ut mat.

Matserserving frivillige:
Lørdag 8. mars –  13:00-14:30
Søndag 9. mars – 13:00-14:30
Mandag 10. mars – 11:00 -17:45
Tirsdag 11. mars – 11:00 -17:45
Onsdag 12. mars – 11:00 -17:45
Torsdag 13. mars – 08:00-18:00
Fredag 14. mars – 08:00-18:00
Lørdag 15. mars – 08:00-18:00
Søndag 16. mars – 08:00-18:00

Frivilligservice – Sparebank 1 Fotballhallen

Åpningstid torsdag – søndag  08:00-18:00

Her skal du registrere deg når du ankommer anlegget. Det vil også være personer som kan hjelpe deg om du har spørsmål om jobben du skal gjøre. Det blir i år også servert vaffel og kaffe/te/saft på morgen/formiddag, og varmmat fra lunsj.

I 2025 blir frivillingservice i Sparebank 1 Fotballhallen blir det et eget område på ca. 200 m2 hvor det er møblert med bord og stoler, inngang blir på nordsiden av fotballhallen. I tillegg blir det servert mat i Ragnhildbua for de som jobber øverst i anlegget.

Vi håper dette skal være et sosialt treffsted hvor vi kan treffes på tvers av seksjonene. Du må ha gyldig akkreditering for den dagen du henter ut mat.

Matserserving frivillige:
Lørdag 8. mars –  13:00-14:30
Søndag 9. mars – 13:00-14:30
Mandag 10. mars – 11:00 -17:45
Tirsdag 11. mars – 11:00 -17:45
Onsdag 12. mars – 11:00 -17:45
Torsdag 13. mars – 08:00-18:00
Fredag 14. mars – 08:00-18:00
Lørdag 15. mars – 08:00-18:00
Søndag 16. mars – 08:00-18:00

Frivilligservice – Sparebank 1 Fotballhallen

Åpningstid torsdag – søndag  08:00-18:00

Her skal du registrere deg når du ankommer anlegget. Det vil også være personer som kan hjelpe deg om du har spørsmål om jobben du skal gjøre. Det blir i år også servert vaffel og kaffe/te/saft på morgen/formiddag, og varmmat fra lunsj.

I 2025 blir frivillingservice i Sparebank 1 Fotballhallen blir det et eget område på ca. 200 m2 hvor det er møblert med bord og stoler, inngang blir på nordsiden av fotballhallen. I tillegg blir det servert mat i Ragnhildbua for de som jobber øverst i anlegget.

Vi håper dette skal være et sosialt treffsted hvor vi kan treffes på tvers av seksjonene. Du må ha gyldig akkreditering for den dagen du henter ut mat.

Matserserving frivillige:
Lørdag 8. mars –  13:00-14:30
Søndag 9. mars – 13:00-14:30
Mandag 10. mars – 11:00 -17:45
Tirsdag 11. mars – 11:00 -17:45
Onsdag 12. mars – 11:00 -17:45
Torsdag 13. mars – 08:00-18:00
Fredag 14. mars – 08:00-18:00
Lørdag 15. mars – 08:00-18:00
Søndag 16. mars – 08:00-18:00

Transport

Skyttelbuss for frivillige går fredag, lørdag og søndag. Starter kl. 07.00 fra Åmot og går hver halvtime rundt i Modum. Skyttelbussene går fra Vassbonn (YX Geithus) via Stalsberg gjennom Geithus – videre til Vikersund st, Tangen og til Vikersundbakken. Det blir tatt hensyn til at noen grupper må tidlig i arenaen.

Bussene stopper på signal på alle bussholdeplasser langs ruta og ved parkeringsplassene til Vikersund Hoppsenter.

Til info har Brakar gitt våre frivillige mulighet til å kjøre gratis med deres busser hvis de viser akkrediteringskortet. Dvs at de må selv komme seg til vårt akkrediteringskontor, men etter dette kan de kjøre gratis mellom Vikersund og deres hjemsted.

Merk at frivillige som er avhengig av å komme med bil, kjører til Tangen for å parkere der, og blir kjørt med skyttelbuss til arenaen derfra. Dette gjelder også fredag 14. mars.

Transport

Skyttelbuss for frivillige går fredag, lørdag og søndag. Starter kl. 07.00 fra Åmot og går hver halvtime rundt i Modum. Skyttelbussene går fra Vassbonn (YX Geithus) via Stalsberg gjennom Geithus – videre til Vikersund st, Tangen og til Vikersundbakken. Det blir tatt hensyn til at noen grupper må tidlig i arenaen.

Bussene stopper på signal på alle bussholdeplasser langs ruta og ved parkeringsplassene til Vikersund Hoppsenter.

Til info har Brakar gitt våre frivillige mulighet til å kjøre gratis med deres busser hvis de viser akkrediteringskortet. Dvs at de må selv komme seg til vårt akkrediteringskontor, men etter dette kan de kjøre gratis mellom Vikersund og deres hjemsted.

Merk at frivillige som er avhengig av å komme med bil, kjører til Tangen for å parkere der, og blir kjørt med skyttelbuss til arenaen derfra. Dette gjelder også fredag 14. mars.

Transport

Skyttelbuss for frivillige går fredag, lørdag og søndag. Starter kl. 07.00 fra Åmot og går hver halvtime rundt i Modum. Skyttelbussene går fra Vassbonn (YX Geithus) via Stalsberg gjennom Geithus – videre til Vikersund st, Tangen og til Vikersundbakken. Det blir tatt hensyn til at noen grupper må tidlig i arenaen.

Bussene stopper på signal på alle bussholdeplasser langs ruta og ved parkeringsplassene til Vikersund Hoppsenter.

Til info har Brakar gitt våre frivillige mulighet til å kjøre gratis med deres busser hvis de viser akkrediteringskortet. Dvs at de må selv komme seg til vårt akkrediteringskontor, men etter dette kan de kjøre gratis mellom Vikersund og deres hjemsted.

Merk at frivillige som er avhengig av å komme med bil, kjører til Tangen for å parkere der, og blir kjørt med skyttelbuss til arenaen derfra. Dette gjelder også fredag 14. mars.

Hva kan du forvente som frivillig?

Opplevelse og betydning: Være del av et arrangementsteam, samhold, spennende oppgaver, lærerikt miljø og vennskap. Dette er noe av det du vil ta med deg, fra det å være frivillig i Vikersund. Mat og drikke: Under hver av renn dagene vil alle funksjonærer få kaffe, te og et varmt måltid for de som har vakt denne dagen. En billett til søndag Aldersgrense: Nedre aldersgrense for å delta som funksjonær er 16 år. Sikkerhetsvakt og arbeid i Skiflyvningshallen/Kroa er 18 år. Bekledning: Vi fortsetter å bruke VM-jakkene våre.

Hva kan du forvente som frivillig?

Opplevelse og betydning: Være del av et arrangementsteam, samhold, spennende oppgaver, lærerikt miljø og vennskap. Dette er noe av det du vil ta med deg, fra det å være frivillig i Vikersund. Mat og drikke: Under hver av renn dagene vil alle funksjonærer få kaffe, te og et varmt måltid for de som har vakt denne dagen. En billett til søndag Aldersgrense: Nedre aldersgrense for å delta som funksjonær er 16 år. Sikkerhetsvakt og arbeid i Skiflyvningshallen/Kroa er 18 år. Bekledning: Vi fortsetter å bruke VM-jakkene våre.

Hva kan du forvente som frivillig?

Opplevelse og betydning: Være del av et arrangementsteam, samhold, spennende oppgaver, lærerikt miljø og vennskap. Dette er noe av det du vil ta med deg, fra det å være frivillig i Vikersund. Mat og drikke: Under hver av renn dagene vil alle funksjonærer få kaffe, te og et varmt måltid for de som har vakt denne dagen. En billett til søndag Aldersgrense: Nedre aldersgrense for å delta som funksjonær er 16 år. Sikkerhetsvakt og arbeid i Skiflyvningshallen/Kroa er 18 år. Bekledning: Vi fortsetter å bruke VM-jakkene våre.

FIS TITLE SPONSOR + FIS PRESENTING SPONSOR

EVENT SPONSORS

NATIONAL PARTNERS

FIS TITLE SPONSOR + FIS PRESENTING SPONSOR

EVENT SPONSORS

NATIONAL PARTNERS

FIS TITLE SPONSOR + FIS PRESENTING SPONSOR

EVENT SPONSORS

NATIONAL PARTNERS