Ro - Ro bakken opp!
Vikersund Hoppsenter
RO RO! 🚣🚣Vi smir mens jernet er varmt!
VI LAGER DET VERDENSKJENTE NORSKE HEIAROPET OPP HELE VIKERSUNDBAKKEN!
Vi skal samle 1000 mennesker eller flere i Vikersund hoppsenter førstkommende mandag kl 19.00 ikledd rødt, hvitt og/eller blått. Små og store. Unge og gamle!
Vi samler alle i bunnen av verdens fineste skiflygingsbakke, deles opp i to grupper og gåri lang lang rekke opp begge trappene. Annenhvert trappetrinn. Da har vi fylt begge sider på 1000 mennesker. Blir vi flere fyller vi på toppen, kulen og i bunn!
På tromme fra hoppkanten kjører vi RO RO RO så det jaller langs hele Modum! Samtidig produserer vi en film samme kveld. To eller tre droner pluss Filma som produserer. På tirsdag distribuerer vi filmen ut i alle redaksjoner og kanaler vi klarer før den vannvittig spennende 16-dels finalen!
Vikersund sier: JA
Wericon sier: JA
Filma sier: JA
Espen sier: JA
Preben FPV Drone sier: JA
Motorfestival Vikersund sier: JA
Vegard Jelstad med ropert sier: JA
Hva tror du? Er det mulig? Vi kan ikke gjøre det på 200 mennesker. Vi må ha 500-1000 til å forplikte seg. Ingen får noe, alt er dugnad.
ER DU MED!?
Har du meldt deg på så MÅ du bare komme
Ta med flagg: Etter ro-sekvensen skal alle opp og juble og heie!
Bli med, del og meld deg på! Kommentér gjerne hvor mange dere blir fra din husstand

Ro - Ro bakken opp!
Vikersund Hoppsenter
RO RO! 🚣🚣Vi smir mens jernet er varmt!
VI LAGER DET VERDENSKJENTE NORSKE HEIAROPET OPP HELE VIKERSUNDBAKKEN!
Vi skal samle 1000 mennesker eller flere i Vikersund hoppsenter førstkommende mandag kl 19.00 ikledd rødt, hvitt og/eller blått. Små og store. Unge og gamle!
Vi samler alle i bunnen av verdens fineste skiflygingsbakke, deles opp i to grupper og gåri lang lang rekke opp begge trappene. Annenhvert trappetrinn. Da har vi fylt begge sider på 1000 mennesker. Blir vi flere fyller vi på toppen, kulen og i bunn!
På tromme fra hoppkanten kjører vi RO RO RO så det jaller langs hele Modum! Samtidig produserer vi en film samme kveld. To eller tre droner pluss Filma som produserer. På tirsdag distribuerer vi filmen ut i alle redaksjoner og kanaler vi klarer før den vannvittig spennende 16-dels finalen!
Vikersund sier: JA
Wericon sier: JA
Filma sier: JA
Espen sier: JA
Preben FPV Drone sier: JA
Motorfestival Vikersund sier: JA
Vegard Jelstad med ropert sier: JA
Hva tror du? Er det mulig? Vi kan ikke gjøre det på 200 mennesker. Vi må ha 500-1000 til å forplikte seg. Ingen får noe, alt er dugnad.
ER DU MED!?
Har du meldt deg på så MÅ du bare komme
Ta med flagg: Etter ro-sekvensen skal alle opp og juble og heie!
Bli med, del og meld deg på! Kommentér gjerne hvor mange dere blir fra din husstand

Ro - Ro bakken opp!
Vikersund Hoppsenter
RO RO! 🚣🚣Vi smir mens jernet er varmt!
VI LAGER DET VERDENSKJENTE NORSKE HEIAROPET OPP HELE VIKERSUNDBAKKEN!
Vi skal samle 1000 mennesker eller flere i Vikersund hoppsenter førstkommende mandag kl 19.00 ikledd rødt, hvitt og/eller blått. Små og store. Unge og gamle!
Vi samler alle i bunnen av verdens fineste skiflygingsbakke, deles opp i to grupper og gåri lang lang rekke opp begge trappene. Annenhvert trappetrinn. Da har vi fylt begge sider på 1000 mennesker. Blir vi flere fyller vi på toppen, kulen og i bunn!
På tromme fra hoppkanten kjører vi RO RO RO så det jaller langs hele Modum! Samtidig produserer vi en film samme kveld. To eller tre droner pluss Filma som produserer. På tirsdag distribuerer vi filmen ut i alle redaksjoner og kanaler vi klarer før den vannvittig spennende 16-dels finalen!
Vikersund sier: JA
Wericon sier: JA
Filma sier: JA
Espen sier: JA
Preben FPV Drone sier: JA
Motorfestival Vikersund sier: JA
Vegard Jelstad med ropert sier: JA
Hva tror du? Er det mulig? Vi kan ikke gjøre det på 200 mennesker. Vi må ha 500-1000 til å forplikte seg. Ingen får noe, alt er dugnad.
ER DU MED!?
Har du meldt deg på så MÅ du bare komme
Ta med flagg: Etter ro-sekvensen skal alle opp og juble og heie!
Bli med, del og meld deg på! Kommentér gjerne hvor mange dere blir fra din husstand
